.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی/
تحصن پرستاران و کارکنان بیمارستان مهر ساری
تعدادی از کارکنان و پرستاران بیمارستان مهر مرکز مازندران با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان استان و کشور، به دلیل عدم دریافت نکردن حقوق و بیمه معوقه خود ، برای بار دوم به تحصن روی آوردند ...
تحصن پرستاران و کارکنان بیمارستان مهر ساری

بی مهری سهامداران بیمارستان مهر نسبت به پرستاران به تحصن کشید.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از ساری، دیروز حدود 35 نفر از کارکنان بیمارستان خصوصی مهر مرکز مازندران از دریافت نکردن حقوق و بیمه معوقه خود شاکی بوده وبرای بار دوم به تحصن روی آوردند.

با حاضر شدن خبرنگاران در این صحنه پرستاران وکارکنان وکارگران زخم چندین ساله شان در بیمارستان سر باز کرد و با بیان اینکه دست همه مسئولان استان و کشور با پزشکان وسهامداران بیمارستان در یک کاسه است وکسی به فکر ما کارگران قراردادی نیست از بیان نام خود معذور بودند.

یکی از خانم های پرستار که نمی خواست نامش فاش شود گفت: هم اکنون سال 88 در حال پایان است ولی ما تاکنون عیدی سال گذشته خود را دریافت نکرده ایم.

وی افزود: با تعویض هیئت مدیره بیمارستان مبنی بر اینکه بتوانند از مشکلات بیمارستان شانه خالی کند پرداخت نکردن حقوق ومزایای شش ماه را به دوش مدیران گذشته ،گذاشته اند وهمچنان هشت ماه است که بیمه واستخدامی مادر حالت معلق به سر می برد.

این پرستار خانم به نمایندگی از بقیه تحصن کنندگان بیان داشت: ازسال 82 مشغول به کار در بیمارستان خصوصی مهر شده ام وهم اکنون چهار سال است که هیچ گونه اضافه کاری به من ومجموعه پرستاران تعلق نگرفته است.

برخی ازدیگر پرستاران آقا وخانم با بیان اینکه با مراجعه به اداره کار کسی پاسخگوی شکایت ما نبوده است اظهار داشتند: مسئولان اداره کار استان مازندران در جواب شکایت ها مراجعه های مکرر ما گفتند کسی شما را به مسئولان بیمارستان ترجیح نمی دهد، پیگیری بی فایده است.

آقایی که خود را یک کارگر قرار دادی با بیش از 4سال سابقه کاری معرفی کرد گفت: با مراجعه مستمر به اداره کار ناچار به ما پیشنهاد دادند اگر می خواهید از کار فعلی خود اخراج شوید با گرفتن وکیل شکایتی را برعلیه سهامداران وهیئت مدیره تنظیم کنید شاید به حق وحقوقی برسید.

خانم دیگری که نمی خواست نامش را بیان کند اظهارداشت: حدود شش ماه تا 11 ماه است که بیمارستان حق بیمه ای ما را پرداخت نکرده است و با مهر یکساله ای که به دفترچه ها خورده است درحال استفاده از اعتبارات دولتی هستیم.

این خانم پرستار افزود: هم اکنون هر کارمند بدون اضافه کاری چهار سال گذشته، بیش از دومیلیون تومان از مدیران وسهامداران بیمارستان مهر شهرستان ساری طلبکار هستند.

وی تصریح کرد: اگر در این مقطع بحرانی بخواهیم ازاین بیمارستان به جای دیگر منتقل شویم باید از حقوق کامل برخوردار شویم تا اجحافی به ما نشود.

خانمی که لباس مقدس پرستاری برتن داشت پیش آمد وگفت: چهار ماه گذشته خانم دکتر آتوسا ظبیانی مدیرعامل بیمارستان بوده اند و نابسامانی های بیمارستان باعث شده است جوابگوی حق وحقوق کارکنان نباشد واستعفا دهد.

وی اضافه کرد: حقوقی را که در این مدت دریافت نکرده ایم از مدیریت جدید دکترمنوچهر کائیدی طلب کرده ومی گوید به ما ارتباطی ندارد مدیر قبلی به شما بدهکار است.

پرستار با چشمان گریان یادآور شد: چگونه می توان در جامعه اسلامی زندگی کرد که ناحق جای حق را می گیرد وهیچ مسئولی جوابگو نیست.

وی تصریح کرد: تمامی مجموعه پرستارانی که در این بیمارستان به حق و حقوق خود نرسیده اند به سازمان بازرسی استان مراجعه کرده اند که درنتیجه منجر به این شد با تنظیم شکایتی از سوی شاکیان علیه هیئت مدیره ، از سوی سازمان بازرسی استان به شکایت ها رسیدگی خواهد شد.

خانم پرستار خاطر نشان کرد: پزشکانی که در بیمارستان مهر طبابت می کنند بعد از هر عمل و ویزیت از پذیرش بیمارستان دستمزد خود را به طور روزانه دریافت می کنند ومی روند و تنها کسانی که باید بدون حق الزحمه کار کنند تنها کارگران وپرستاران هستند.

یکی از سهامداران بیمارستان مهر شهرستان ساری گفت: بدهی های مدیران گذشته به کارکنان بیمارستان به سیستم جدید مدیریتی به ارث رسیده است.

منوچهر کائیدی افزود: درسال گذشته مسئولان استان مازندران با تشکیل ستاد بحران به حل مشکلات پرداخته اند که بتوانند با اختصاص وام به بیمارستان این نارسائی های مالی را جبران کنند.

وی تصریح کرد: برخی از بدهی های گذشته پرداخت شده است متاسفانه درآمد کنونی بیمارستان پاسخگوی بدهی های ثابت و گذشته نخواهد بود.

کائیدی بیان داشت: بیمارستان مهر درخرید تجهیزات بیمارستانی و ارزاق به بیماران در تنگنا به سرمی برد و همچنان در این بخش نیز بدهکار است.

وی با بیان اینکه شرکای دیگر بیمارستان مهر باید در ضرر همچون سود دخیل باشند گفت: هر سهامداری باید مطابق سهم خود در نارسایی های بیمارستان متضرر شود که متاسفانه دکتر محمد غلامی یکی از بیشترین سهامدار این بیمارستان به این تدبیر تن نمی دهد.

سهامدار بیمارستان مهر در این زمینه با اشاره به اینکه با محقق شدن وام یک و نیم میلیاردی مشکل مالی بیمارستان حل خواهد شد اظهارداشت: تاکنون مبلغ 150 میلیون تومان از طریق برخی از سهامداران به این بیمارستان تزریق شده است ولی بدهی های گذشته مدیران قبلی مزید بر افزایش نارسایی مالی است.

وی افزود: بسیاری از پزشکان این بیمارستان به دلیل اینکه این محل پزشکی به ورشکستگی برسد بیماران خود را به بیمارستان های دیگر انتقال می دهند تا بتوانند خود مدعی خرید با قیمت اندک این بیمارستان باشند.

کائیدی یادآور شد: درتلاش هستیم بتوانیم با رایزنی های انجام شده به تسهیلات بانکی دست یابیم در غیر اینصورت همچون شرکت هایی که در کشور ورشکسته شده اند عمل می کنیم.

یکی دیگر از سهامداران این بیمارستان که مدیریت را به عهده دارد گفت: تا آخر هفته جواب قطعی دریافت تسهیلات اعلام خواهد شد.

سید علی حسینی شیرازی افزود: با محقق شدن تسهیلات بانکی می توانیم پاسخگوی مطالبات معوقه و کنونی کارکنان بیمارستان مهر باشیم.

وی یادآور شد: تمام بیمارستان خصوصی کمتر از 500 تختخوابی نمی تواند با تعرفه های کنونی خودگردان شود.

عضو هیئت مدیره بیمارستان مهر اظهار داشت: سال گذشته درخواست ما از مسئولان استان وام یک میلیارد تومانی بود با برآور هزینه بیمارستانی این میزان به یک و نیم میلیارد تومان به تصویب رسید که هنوز در محقق شدن آن کاری انجام نشده است.

وی با بیان اینکه سیستم بانکی متقاعد به پرداخت وام نمی شود افزود: مکاتباتی بین اداره کار و بانک رفاه مبنی بر وام تثبیت اشتغال صورت گرفته است که در بروکراسی اداری مبهم به سر می برد.

حسینی شیرازی خاطر نشان کرد: براساس تعرفه دولتی و تعیین هزینه کارگری از سوی اداره کار بیمارستان های خصوصی در نارسایی مالی به سر خواهند برد.

وی تصریح کرد: بی مهری سهامداران مجاب می کند تا درب بیمارستان بسته شود تا بتوانند با متضرر شدن تصمیم جدی گرفته شود.

شیرازی خاطر نشان کرد: منطقه راهبند فاقد اورژانس است و اصلا در مدیریت ها به این امر توجه نمی شود و چون بیمارستان مهر تنها بیمارستان این منطقه پرجمعیت است باید مورد توجه مسئولان در ستاد بحران شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.